Συνολικές προβολές σελίδας

Ετικέτες

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

«Όλοι μαζί για μία γη χρωματιστή»

 

Στις αρχές αυτής της σχολικής εβδομάδας λαμβάνοντας ζωγραφιές για το αγαπημένο μελοποιημένο ποίημα του Γ. Ρίτσου «Αν όλα τα παιδιά της γης», με πλησιάζει η μικρή Κ. και μου λέει:

«Στον κύκλο μου έβαλα και την Χριστίνα».

 

Την Χριστίνα, που γνωρίσαμε όλοι στο σχολείο μας μέσα από το πρόγραμμα «Make a wish-Είσαι το Αστέρι μου».

 


Προσέχω και τις υπόλοιπές συμμετοχές του κύκλου της.

 

Η καρδιά μου γίνεται αμέσως ελαφρύτερη κι από πεταλούδα. Η ψυχή μου φτερουγίζει σαν πεταλούδα.

 

Γι’ αυτόν τον κύκλο αξίζει κανείς να ζει.

 

Να δημιουργεί.

 

Και να παλεύει με όλες του τις δυνάμεις τις ασθένειες και τις αμέτρητες φθορές του κόσμου μας.

 

Όπως γράφει και η Κ.:

«Όλοι μαζί 

για μία γη χρωματιστή!»

 

[Με αφορμή την σημερινή 

Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Παιδικού Καρκίνου]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου