Συνολικές προβολές σελίδας

Ετικέτες

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Επαναληπτικό Φύλλο Εργασίας: ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ


Γλώσσα – Μουσική – Εικαστικά –  Φιλμ


5 Δραστηριότητες
Ουρανοποιηματάκια μου, ένα από τα πιο αγαπημένα μας τραγούδια είναι το «Το Τραγούδι του Κοριτσιού», σε ποίηση του Οδ. Ελύτη και μουσική του κ. Μενεξέ. Το είχαμε κάνει φιλμάκι με τα Ουρανοποιηματάκια 1.
1. Σας καλώ να δείτε και να ακούσετε αυτό το φιλμάκι εδώ: 

2.     Έπειτα: μπορείτε να το τραγουδήσετε όσες φορές θέλετε – πάνω στην ηχογράφηση που ακούγεται.
3.     Ζητώ να κάνετε Αντιγραφή (με τα καλύτερα σας γράμματα) όλους τους στίχους του (τους δίνω παρακάτω).
4.     Ακόμη: θα ηχογραφήσετε την Ανάγνωση σας και θα μου στείλετε το αρχεία σας είτε σε mp3 είτε σε m4a μορφή (αν γίνει αυτό δυνατόν έχει καλώς – αν δεν μας το επιτρέψει η τεχνολογία πάλι έχει καλώς).
5.     Να μου ζωγραφίσετε τον πιο αγαπημένο σας στίχο.



Ορίστε και οι στίχοι του Οδυσσέα Ελύτη – από τη ποιητική του συλλογή «Ο ήλιος ο ηλιάτορας»

 

Το Κορίτσι


Δυο συ και τρία εγώ
Πράσινο πεντόβολο,

μπαίνω μέσα στον μπαξέ
γεια σου, κύριε Μενεξέ.

Συντριβάνι και νερό
και χαμένο μου όνειρο.

Τζίτζιρας τζιτζίρισε
το ροδάνι γύρισε.

Χοπ! Αν κάνω δεξιά
πέφτω πάνω στη ροδιά.

Χοπ! Αν κάνω αριστερά
πάνω στη βατόμουρια.


Το ‘να χέρι μου κρατεί
μέλισσα θεόρατη,

τ’ άλλο στον αέρα πιάνει
πεταλούδα που δαγκάνει.

Δυο συ και τρία εγώ
Πράσινο πεντόβολο,

μπαίνω μέσα στον μπαξέ
γεια σου, κύριε Μενεξέ.


Ο Οδυσσέας Ελύτης φιλοτεχνημένος 
από τον Γιάννη Μόραλη 
και χρωματισμένος από τα Ουρανοποιηματάκια 1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου