Συνολικές προβολές σελίδας

Ετικέτες

Κυριακή 28 Μαΐου 2023

Εκδρομή στο Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου

 

Αγαπημένο μου ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ,

       Η εκδρομή μας πραγματοποιήθηκε στις 8­-5-2023 στο Νεστορίδειο Μέλανθρο Μουσείο. Πιστεύω ότι και οι δύο τάξεις ήμασταν πολύ ενθουσιασμένες και χαρούμενες. Συμμετείχαν μαμάδες και αδέρφια. Ήταν ωραία να έχουμε της μαμάδες μας εκεί. Βγάλανε πολλές φωτογραφίες και χαμογελούσαμε σε όλες. Επειδή δεν μπορούσαμε να βρούμε μικρό λεωφορειάκι, μπορούσαν να έρθουν και η μαμάδες μας. Μετακινηθήκαμε με μεγάλο πούλμαν.

        Τα σημαντικότερα σημεία ήταν σίγουρα οι πίνακες και τα παιχνίδια. Πρώτα μας έδωσε η κα Βάλια κάρτες με πίνακες πάνω και έπρεπε να βρούμε τον πίνακα. Δεύτερον, χωριστήκαμε σε δυάδες και μετά διαλέξαμε έναν πίνακα και ζωγραφίσαμε και γράψαμε μια ιστορία για αυτόν. Μου έκανε εντύπωση πως δεν βγάζουν όλους τους πίνακες έξω.

          Παρουσιάστηκαν πολλές ζωγραφιές και κείμενα για πίνακες. Εκτός από το δικό μου με την Γεωργία Λεριού, μου άρεσε της Μαρίας Κάβουρας και του Πανορμίτη και της Μαρίας Χαλικάκη και του Μιχάλη από την Ε2.

         Έμαθα ότι τα μουσεία έχουν δωμάτια γεμάτα πίνακες. Εγώ ξεχώρισα το έργο που είχε πολλά αντικείμενα . Θα ήθελα να πάω σε Μουσείο Βιβλίων αν υπάρχει.

 

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΙΩΤΗ






Αγαπημένο μου ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ,            

  Η εκδομή μας έγινε στην Πινακοθήκη προχθές. Εγώ ήμουν πάρα πολύ ενθουσιασμένη. Πιστεύω  ότι και οι συμμαθητές μου ένιωθαν το ίδιο. Στην εκδρομή ήμασταν το Ε1, το Ε2, κάποιες μαμάδες και η κυρία Βάλια, η «ξεναγός» μας. Για να πάμε και να γυρίσουμε χρησιμοποιήσαμε ένα πούλμαν.

   Οι δραστηριότητες που κάναμε ήταν οι ζωγραφιές, οι παρουσιάσεις των πινάκων και το παιχνίδι με τις κάρτες κατά το οποίο ψάχναμε τα έργα που υπήρχαν στις αίθουσες. Κατά την γνώμη μου το πιο σημαντικό σημείο ήταν, όταν ζωγραφίσαμε και κάναμε ιστορίες ανά ζευγάρι για τους πίνακες. Εμένα μεγαλύτερη εντύπωση μου έκαναν 2 έργα το «Μοναστηράκι» του Σπύρου Βασιλείου και το «Σπίτια της Ύδρας» του Γιάννη Σπυρόπουλου.

    Όλα τα μαθητικά έργα μ’ άρεσαν, γι’ αυτό και δεν μπορώ να πω ότι ξεχώρισα κάποιο περισσότερο.

    Το καινούριο που έμαθα για τις εικαστικές τέχνες είναι το εξής σπουδαίο: με πόσες διαφορετικές όψεις μπορείς να δεις έναν πίνακα! Εγώ προσωπικά ξεχώρισα 2 έργα το «Μοναστηράκι» και το «Σπίτια της Ύδρας».

Τέλος, το μουσείο που θέλω πάρα πολύ να πάω είναι το Μουσείο Σοκολάτας στην Ελβετία.

      

ΜΑΡΙΑ ΚΑΒΟΥΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου